با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
مدیریت اطلاعات
مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی بر تبلیغات کلامی

انیس میری؛ مریم سلامی

دوره 2، شماره 2 ، شهریور 1394، ، صفحه 97-106

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش، مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وب‌سایت­های کتابخانه­های عمومی برافزایش رضایت و درنتیجه افزایش تبلیغات کلامی مثبت در استفاده از وب‌سایت است. روش‌شناسی: روش این پژوهش پیمایشی-تحلیلی است و ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه بود. جامعه آماری پژوهش تعداد 382 نفر از بازدیدکنندگان وب‌سایت­های کتابخانه­های عمومی‌‌ درشهر ...  بیشتر